Εδώ μποπείτε να γράφετε τα σχόλια σας σχετικά με τις προκλήσεις του 3ου Πανελλήνιου διαγωνισμού Ρομποτικής.Όλα τα σχόλια θα ληφθούν υπόωιν από την οργανωτική επιτροπή.

 

Ξεκινώντας την συζήτηση θα ήθελα να καταθέσω τις δικές μου απόψεις σχετικά με τις προκλήσεις :

 

Συμφωνώ με την πρόκληση του Δημοτικού και του Γυμνασίου και δεν πιστέυω ότι χρειάζεται να αλλάξει κάτι.

 

Διαφωνώ με την πρόκληση του Λυκείου στα εξής:

 

1) Ο αισθητήρας φωτός είναι δύσκολο να αντιληφθεί και να πάρει τιμές με μεγάλη απόκλιση και για τα τρία χρώματα των κύβων έτσι όπως αυτά δίνονται.

Αντ΄αυτού προτείνω κόκκινο μπλέ και το πράσινο να αντικατασταθεί με άσπρο ή μαύρο.

 

2)Τα τουβλάκια για την κατασκευή των κύβων ανεβάζουν το κόστος κατασκευής της πίστας και ίσως να είναι δύσκολο να βρεθούν σε κάποιες περιοχές της ΕΛλάδας.

Προτείνω να αντικατασταθούν με κομμάτια ξύλου αντίστοιχου μεγέθους βαμμένα στο αντίστοιχο ματ χρώμα ή ντυμμένα με ματ χαρτί.

 

Περιμένω τις δικές σας απόψεις και υπενθυμίζω ότι η συζήτηση θα λήξει στις 21/1/2011

 

Προβολές: 179

Συνημμένα:

Απάντηση σε αυτό

Απαντήσεις σε αυτή τη συζήτηση

Καλησπέρα σε ολους,

βλέποντας το project του λυκειου διαπιστώνω οτι υπαρχουν σιγουρα μερικά θεματα,

 

1. οι περισσότεροι δεν διαθέτουν αισθητήρες χρώματος αλλά μονό φωτός που διατίθεται με το βασικό κιτ. Ετσι ειναι αρκετά δύσκολο να διαχωρίσεις τρια χρώματα και κυρίως αν δεν γνωρίζεις το φωτισμό στό χώρο άρα σίγουρα θα ηταν πιο εφικτό να ειναι μόνο άσπρο μαύρο όπως είπε και ο Γιώργος (παντός είναι δυνατό να γίνει και με αισθητήρα φωτός και ίσως έτσι κάποιος μπορέσει να  πετύχει μεγάλο συντελεστή c αλλά θα πρέπει να διευκρινιστεί αν επιτρέπεται η οχι ο αισθητήρα χρώματος γιατί αλλιώς όσοι έχουν αισθητήρα χρώματος έχουν αβαντάζ)

2. ο τυπος που διδεται C*(n-m)/t * 100 ειναι μαλον λαθος και θα επρεπένα είναι (C*(n-m)/t )* 100 γιατι το αποτέλεσμα θα είναι σε αλλα περιπτωση δεκαδικός αριθμός

 6*(8-0)/80sec * 100= 0,006

( 6*(8-0)/80sec )* 100= 60

3. δεν νομίζω οτι είναι σωστό να χρησιμοποιηθεί άλλο υλικό πχ. ξύλο γιατί έτσι το βάρος μεταβάλλεται ανάλογα με το είδος του ξύλου ή του υλικού που θα χρησιμοποιηθεί πράγμα που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα με την ισορροπία του Ρομπότ ή και αστοχία στα υλικά κατασκευής (πχ πιο βαρύ απο το δικό τους και γλιστράει στη δαγκάνα.)

 

ευχαριστώ 

 

Δ.Κλαδογένης

Αγαπητέ Δημήτρη,

1)Οσο ξανασκέφτομαι το χρώμα των κύβων μια καλή ιδέα είναι να αντικατασταθεί από τις αποχρώσεις ενός στανταρ χρώματος ή ακόμα και από αποχρώσεις του γκρι (πχ ασπρο , γκρι , μαύρο). Τότε οι τιμές που θα δίνει το κάθε είδος κύβου θα είναι σίγουρα διαφορετικές. Επίσης αυτό βολεύει και σε περίπτωση μεταβολής της φωτεινότητας (πραγμα πολύ συνηθισμένο αφού η φωτεινότητα στους χώρους προπόνησης των ομάδων διαφέρει πάντα από αυτή που θα υπάρχει στο διαγωνισμό). Μια νέα βαθμονόμηση του αισθητήρα την ημέρα του διαγωνισμού και τα ρομπότ θα είναι ετοιμα να παίξουν!!! 


2)Σε ότι αφορά τον τύπο νομίζω οτι και οι συντάκτες θελουν να πουν αυτό που λές και εσυ. Δεν νομίζω ότι το 100 πολλαπλασιάζει τον παρονομαστή ,αλλά όλο το κλάσμα

 

3)Το ξύλο είναι καλή περίπτωση. μπορεί να χρησιμοποιηθεί MDF se 2 -3 πλάκες κολλημένες μεταξύ τους που 8α δώσουν ένα κύβο αντίστοιχης μορφής και βάρους.

Το MDF έχει συγκεκριμένα specs κατασκευής οπότε το βάρος δεν θα διαφέρει.

 

Kladogenis Dimitrios είπε:

Καλησπέρα σε ολους,

βλέποντας το project του λυκειου διαπιστώνω οτι υπαρχουν σιγουρα μερικά θεματα,

 

1. οι περισσότεροι δεν διαθέτουν αισθητήρες χρώματος αλλά μονό φωτός που διατίθεται με το βασικό κιτ. Ετσι ειναι αρκετά δύσκολο να διαχωρίσεις τρια χρώματα και κυρίως αν δεν γνωρίζεις το φωτισμό στό χώρο άρα σίγουρα θα ηταν πιο εφικτό να ειναι μόνο άσπρο μαύρο όπως είπε και ο Γιώργος (παντός είναι δυνατό να γίνει και με αισθητήρα φωτός και ίσως έτσι κάποιος μπορέσει να  πετύχει μεγάλο συντελεστή c αλλά θα πρέπει να διευκρινιστεί αν επιτρέπεται η οχι ο αισθητήρα χρώματος γιατί αλλιώς όσοι έχουν αισθητήρα χρώματος έχουν αβαντάζ)

2. ο τυπος που διδεται C*(n-m)/t * 100 ειναι μαλον λαθος και θα επρεπένα είναι (C*(n-m)/t )* 100 γιατι το αποτέλεσμα θα είναι σε αλλα περιπτωση δεκαδικός αριθμός

 6*(8-0)/80sec * 100= 0,006

( 6*(8-0)/80sec )* 100= 60

3. δεν νομίζω οτι είναι σωστό να χρησιμοποιηθεί άλλο υλικό πχ. ξύλο γιατί έτσι το βάρος μεταβάλλεται ανάλογα με το είδος του ξύλου ή του υλικού που θα χρησιμοποιηθεί πράγμα που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα με την ισορροπία του Ρομπότ ή και αστοχία στα υλικά κατασκευής (πχ πιο βαρύ απο το δικό τους και γλιστράει στη δαγκάνα.)

 

ευχαριστώ 

 

Δ.Κλαδογένης

καλισπερα σας ...


Μήπως μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς αντιπροσωπεύει ο συντελεστής c;

Επίσης αν κατάλαβα καλά θα παίζουν και αρνητικές βαθμολογίες αφού δεν είναι στάνταρ ότι ο αριθμός των αντικειμένων που θα τοποθετούνται σε λάθος κάδο θα είναι μικρότερος του αριθμού των αντικειμένων που τοποθετούνται στο σωστό κάδο.

Καλησπέρα, σας και πάλι

 

θα ηθελα να εντοπίσω μερικά θέματα στης πίστες και στίς τρεις κατηγορίες 

Για το δημοτικό

1. Καταρχήν το κόστος κατασκευής για την πίστα είναι αρκετά υψηλό πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουμε διαρροές απο ομάδες που δεν θα μπορούν να αντεπεξέλθουν στο κόστος κατασκευής, μονό για τα διαχωριστικά +τους τοίχους γύρω-γύρω απαιτείτε ένα φύλο μελαμίνης πάχους 2εκ. 

 

2. Το στοιχείο Υ έχει μια προεξοχή που αφενός δεν αναφέρονται οι διαστάσεις του και αφετέρου θα δυσκολέψει τους μαθητές αφού το ρομπότ μπορεί να μπλοκάρει πάνω του.

 

3. Το χρώμα για όλα τα τμήματα είναι άσπρα, αλλά τα στοιχεία Χ,Υ στο σχεδιάγραμμα φαίνονται άλλο χρώμα τι ισχύει τελικά?

 

Για Το γυμνάσιο και πάλι το κόστος κατασκευής είναι αρκετά υψηλό αφού απαιτείτε να κατασκευαστούν 5 διαφορετικά σκαλοπάτια 

 

Στο Λυκειο 

 

1. το μεγάλο πρόβλημα είναι ο τύπος διότι μπορεί κάποιος παρόλο που θα ολοκληρώσει την πίστα στο τέλος θα πάρει 0 πόντους και για να το εξηγήσω  εστώ οτι επιλέγει να διαχωρισει τους κυβους σε έξι ομάδες (μικρο κοκινα, μεγαλα κοκινά, μικρα μπλέ, μεγαλα μπλε, μικρα πρασινά μεγαλα πρασινα) δηλαδή το c θα ειναι 6 αν τωρα τοποθετησει λαθος τεσσερις κυβους τοτε εχουμε

 

6(4-4)/τ *100= 0

 

ενώ κάποιος που θα επιλέξει δυο ομάδες μικρά μεγάλα και κάνει 2 λάθη τότε έχουμε αν τ= 40"

 

2(5-3)/40*100=10

και έτσι παρόλο που εχει ξεχωρίσει τα μικρά και τα μεγάλα και κάποια χρώματα αλλά πχ έκανε λάθος ανάμεσα σε δυο μπλε και πράσινους κύβους τότε λαμβάνει 0 βαθμούς παρόλο που το ρομπότ του έκανε πολύ περισσότερη δουλειά από του δεύτερου.

εγώ εδω προτείνω το Μ να αφαιρείται από το σύνολο τών κύβων δηλαδή το 8.

επίσης πρέπει να βαθμολογήται και  η ολοκλήρωση της διαδρομής ασχετό αν εβαλε σωστα τους κυβους η όχι   

 

Καλησπέρα Δημήρτη,

Απ' οτι βλέπω μόνο εμεις μιλάμε (το καλο είναι οτι διαβάζουν το thread πάρα πολλα άτομα αφού τα στατιστικά έχουν εκτοξευτει!!)

 

Διαφωνώ οτι το κόστος τη πίστας είναι ακτριβό σε δημοτικό και γυμνάσιο αφου κατ αρχήν για πρώτη φορά φέτος δεν θα χρειαστεί να τυπωθουν μοθσαμάδες σε καμία από τις δύο κατηγορίες.

 

Στο μεν δημοτικό μπορεί η κατασκευή των τοιχων να γίνει με αφρολεξ (και περιμετικά αλλά και εντός πιστας πράγμα που θα μειώσει πολυ το κόστος αλλά και ακόμα να κατασκευαστούν με χαρτόνι.Το χρώμα δεν παιζει ιδιαίτερο ρόλο όπως και το περιμετρικό πάχος του τοιχου.

Στο δε γυμνάσιο δεν χρειάζεται να γίνει καμια άλλη κατασκευή εκτός από την σκάλα η οποία μπορεί να έχει ξύλινο σκελετό και να είναι επενδυμένη με λεπτό κόντρα πλακέ ακόμη και σκληρό χαρτόνι

 

Τώρα στο λύκειο..

δεν είναι κακό να αφαιρούνται οι αποτυχίες τοποθέτησης από το σύνολο των κύβων που πρέπει να τοποθετηθούν αν και ακραία η περίπτωση που έθεσες (αν κάποιος ξέρει οτι παει για τόσοα πολλα λάθη θα επιλέξει σίγουρα λιγότερες θέσεις για τοποθέτηση).

Τώρα σε ότι αφορά το τερματισμό δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έδωσαν κάποιους βαθμούς εκεί, αλλά αυτό δεν νομίζω να παίζει ,έτσι κι αλλιως, καποιον ρόλο (θα μπορούσαν βεβαια να έχουν δώσει 1 βαθμό για κάθε δευτερόλεπτο που απομένουν μεχρι το μέγιστο χρόνο ολοκλήρωσης της αποστολής : 

 

 (120 - t) + C*(n-m)/t * 100  ..τώρα όμως ο χρόνος διαμορφώνει 2 φορές την εξίσωση

 
Kladogenis Dimitrios είπε:

Καλησπέρα, σας και πάλι

 

θα ηθελα να εντοπίσω μερικά θέματα στης πίστες και στίς τρεις κατηγορίες 

Για το δημοτικό

1. Καταρχήν το κόστος κατασκευής για την πίστα είναι αρκετά υψηλό πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουμε διαρροές απο ομάδες που δεν θα μπορούν να αντεπεξέλθουν στο κόστος κατασκευής, μονό για τα διαχωριστικά +τους τοίχους γύρω-γύρω απαιτείτε ένα φύλο μελαμίνης πάχους 2εκ. 

 

2. Το στοιχείο Υ έχει μια προεξοχή που αφενός δεν αναφέρονται οι διαστάσεις του και αφετέρου θα δυσκολέψει τους μαθητές αφού το ρομπότ μπορεί να μπλοκάρει πάνω του.

 

3. Το χρώμα για όλα τα τμήματα είναι άσπρα, αλλά τα στοιχεία Χ,Υ στο σχεδιάγραμμα φαίνονται άλλο χρώμα τι ισχύει τελικά?

 

Για Το γυμνάσιο και πάλι το κόστος κατασκευής είναι αρκετά υψηλό αφού απαιτείτε να κατασκευαστούν 5 διαφορετικά σκαλοπάτια 

 

Στο Λυκειο 

 

1. το μεγάλο πρόβλημα είναι ο τύπος διότι μπορεί κάποιος παρόλο που θα ολοκληρώσει την πίστα στο τέλος θα πάρει 0 πόντους και για να το εξηγήσω  εστώ οτι επιλέγει να διαχωρισει τους κυβους σε έξι ομάδες (μικρο κοκινα, μεγαλα κοκινά, μικρα μπλέ, μεγαλα μπλε, μικρα πρασινά μεγαλα πρασινα) δηλαδή το c θα ειναι 6 αν τωρα τοποθετησει λαθος τεσσερις κυβους τοτε εχουμε

 

6(4-4)/τ *100= 0

 

ενώ κάποιος που θα επιλέξει δυο ομάδες μικρά μεγάλα και κάνει 2 λάθη τότε έχουμε αν τ= 40"

 

2(5-3)/40*100=10

και έτσι παρόλο που εχει ξεχωρίσει τα μικρά και τα μεγάλα και κάποια χρώματα αλλά πχ έκανε λάθος ανάμεσα σε δυο μπλε και πράσινους κύβους τότε λαμβάνει 0 βαθμούς παρόλο που το ρομπότ του έκανε πολύ περισσότερη δουλειά από του δεύτερου.

εγώ εδω προτείνω το Μ να αφαιρείται από το σύνολο τών κύβων δηλαδή το 8.

επίσης πρέπει να βαθμολογήται και  η ολοκλήρωση της διαδρομής ασχετό αν εβαλε σωστα τους κυβους η όχι   

 

Καλησπέρα και από μένα σε όλους.

 

Εγώ έχω να πω βλέποντας τις προκλήσεις του φετινού διαγωνισμού ότι θα χρειαστούν αρκετά χρήματα και παραθέτω κάποιους από τους λογούς.

1. Δημοτικό και γυμνάσιο μου φαίνεται ότι η κατασκευή της πίστας θα είναι κομματάκι ακριβή.

2. Στο Γυμνάσιο μονό για την κατασκευή που προτείνεται για να κουβαλάει το αυγό δεν φτάνουν τα δομικά στοιχειά που υπάρχουν σε ένα μονό πακέτο ΝΧΤ. Άρα θα πρέπει να αγοραστούν ξεχωριστά.

3. Στο Λύκειο πιθανών να χρειαστούν 2 αισθητήρες φωτός, (ένας για να ακολουθεί την γραμμή και ένας για αναγνώριση χρώματος-υπάρχει μονό ένας στο πακέτο).

 

Επίσης ο τύπος υπολογισμού  c*(n-m)/t * 100   στο ΛΥΚΕΙΟ είναι σωστά διατυπωμένος καθώς ισχύει η προτεραιότητα πράξεων από αριστερά προς τα δεξιά.

Συμφωνώ με το τους υπολοίπους για αλλαγή των χρωμάτων τον κύβων σε άσπρο, γκρι, μαύρο για καλύτερη αναγνώριση, αλώστε αυτό δεν επηρεάζει την λογική του διαγωνισμού και επιπλέον αποφεύγεις τα πολύ μεγάλα περιθώρια λάθους που έχει ο αισθητήρας της LEGO

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι όταν τελειώσει ο χρόνος τον 120, και δεν τα έχεις τοποθετήσει όλα χάνεις τον διαγωνισμό,ή απλά τερματίζεται η δοκιμασία και μπαίνει ο χρόνος 120 στον τύπο. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση  αν δεν έχεις τοποθετήσει καθόλου πχ 4 από τα 8 κυβάκια, μετράνε σαν λάθος η ως μη γενόμενο.

Η λήξη νωρίτερα τον 120sec θεωρείτε όταν το ρομπότ επιστρέψει στην βάση ή μόλις βάλει το τελευταίο κύβο.

 


Έχω να προτείνω το εξής για τα αντικείμενα-σκουπίδια  που χρειάζονται για τον διαγωνισμό του λυκείου.

 

Αφού φαίνεται να είναι οι κύβοι που προτείνονται κατασκευασμένοι από τουβλάκια LEGO οπότε ας κάνει η εταιρία LEGO ένα πακέτο με ακριβώς τα τουβλάκια που χρειάζονται για την κατασκευή των κύβων, και να το παραγγείλουμε εμείς σαν σχολεία μεσω της Διερευνητικής Μαθησης, πιστεύω ότι δεν θα κοστίζει πάνω από 15 ευρώ. (Να είναι τα τουβλάκια στα χρώματα άσπρο, γκρι, μαύρο) έτσι και ελαφρύς θα είναι ο κύβος αλλά και συμπαγής.

Το ίδιο μπορεί να γίνει και για το κουβαδάκι που μεταφέρει το αυγό στο γυμνάσιο

Καλησπέρα Αποστόλη,

Το κουβαδάκι για την πίστα του γυμνασίου φτίαχνεται με τα τουβλάκια που υπάρχουν στο ωασικό πακέτο. Ετσι κι αλλιώς μπορεί η κάθε ομάδα να κάνει τη δική της κατασκευή πάντα όμως σύμφωνα με τις προδιαγραφές που δίνονται

 

Για το λύκειο αυτό που λές συμβαί ακριβώς στου διαγωνισμούς FLL (τυλαχιστον παλιότερα) .


Δυστυχώς σε εμάς δεν υπάρχει τώρα χρόνος να γίνει κατι τέτοιο...και  άλλωστε αυτό θα έπρεπε να το είχε προτείνει το "international commitee" από πέρισυ που είχε δώσει για έγκριση τις πίστες.

τα τουβλακια είναι αυτό που με απασχολει λιγότερο...

 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΜΠΑΡΙΩΤΗΣ είπε:

Έχω να προτείνω το εξής για τα αντικείμενα-σκουπίδια  που χρειάζονται για τον διαγωνισμό του λυκείου.

 

Αφού φαίνεται να είναι οι κύβοι που προτείνονται κατασκευασμένοι από τουβλάκια LEGO οπότε ας κάνει η εταιρία LEGO ένα πακέτο με ακριβώς τα τουβλάκια που χρειάζονται για την κατασκευή των κύβων, και να το παραγγείλουμε εμείς σαν σχολεία μεσω της Διερευνητικής Μαθησης, πιστεύω ότι δεν θα κοστίζει πάνω από 15 ευρώ. (Να είναι τα τουβλάκια στα χρώματα άσπρο, γκρι, μαύρο) έτσι και ελαφρύς θα είναι ο κύβος αλλά και συμπαγής.

Το ίδιο μπορεί να γίνει και για το κουβαδάκι που μεταφέρει το αυγό στο γυμνάσιο

Ερωτήσεις που προέκυψαν μετά από συζήτηση με τους μαθητές μου (Γυμνάσιο):

1) στον πίνακα του σκορ, υπάρχουν 4 σκαλοπάτια, ενώ στο σχέδιο υπάρχουν 5. Ποιό είναι το σωστό?

2) η έντονη μαύρη γραμμή στο σχέδιο τι ρόλο παίζει?

3) υπάρχει οδηγία για το υλικό κατασκευής των σκαλοπατιών? (θέμα τριβής)

4) το ρομπότ πρέπει να ανέβει πρώτα όσα σκαλιά μπορεί και μετά να τα κατέβει ή μπορεί να ανεβαίνει ένα, μετά να το κατεβαίνει, μετά να το ξαναανεβαίνει και να συνεχίζει για το επόμενο κλπ

5) υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των ΝΧΤ ή των κινητήρων και γενικά του αριθμού των υλικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν (εννοείται από τα πακέτα 9797 και 9648)

Για το Γυμνάσιο:

Μετά από brainstorming καταλήξαμε οτι η πίστα μπορεί να κατασκευαστεί με βιβλία ή/και με καταλόγους του ΟΤΕ....η οποία και δοκιμάστηκε με επιτυχία...αν έχετε βιβλία με γυαλιστερό εξώφυλλο τα ντύνεται με απλό χαρτί συσκευασίας (το καφέ). Το 115cm νομίζω για τις δοκιμές μας είναι υπερβολικό.

Η ομάδα έκανε αναζήτηση στον Παγκόσμιο Ιστό, καθώς και ενα πρώτο ξεκαθάρισμα, στο youtube και βρήκαμε τα παρακάτω:

http://www.youtube.com/watch?v=t_sxkDS_pno&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ypZHosiQYws&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lEePH5OM2aQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=yXCtjNwsEtE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1uuRyTmiGaw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?hl=el&v=7jE5-fzfUzU
http://www.youtube.com/watch?v=w1V2eVn0XT4
http://www.youtube.com/watch?v=lBWPkInCWnU
http://www.youtube.com/watch?v=PSjRh-LoYHQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3I_KoCeAdEw&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=XzKo6KE2H5A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uPvj-2KC9G4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=fOm7Wgtbds0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=GnxdTmgW0kg&NR=1

(για να διευκολυνθείτε στο άνοιγμα όλων αυτών δοκιμάστε με firefox και με πρόσθετο  https://addons.mozilla.org/el/firefox/addon/snap-links/)

 

 

ΛΥΣΗ ΒΡΗΚΑ ΤΕΛΙΚΑ.

 

Παραπάνω αναφέρω την πρόταση μου για αντικείμενα-σκουπίδια  που χρειάζονται για τον διαγωνισμό του λυκείου και για το κουβαδάκι του γυμνασίου. Μετά από λίγο ψάξιμο κατέληξα στο παρακάτω πακέτο:

Lego 6177 - Συσκευασία με τουβλάκια Deluxe, που έχει αρκετά στοιχεία για να κατασκευάσουμε αυτά τα αντικείμενα και μάλιστα είναι όπως τα προτείνει ο ίδιος ο διαγωνισμός, και σε τιμή όπως είδα στα 22 ευρώ.

 

Έχω όμως μια απορία ακόμα. Κατασκεύασα τον μικρό κύβο 3Χ3Χ3 με τουβλάκια LEGO και διαπίστωσα ότι είναι πολύ ελαφρύς με αποτέλεσμα ο αισθητήρας πίεσης όταν πέσει πάνω του να μην πατιέται και έτσι το ρομπότ τον παίρνει μαζί του.

Άρα είναι επιτακτική ανάγκη να ξεκαθαρίσουν τα υλικά και τα βάρη των κύβων ώστε να δούμε τι θα κάνουμε από εκεί και πέρα με την κατασκευή του ρομπότ.

Η ανακρίβεια των αισθητηρίων μας δημιουργεί προβλήματα και περιορίζει-δυσκολεύει τις λύσεις.   

 

Καλησπέρα σε όλους,
Θα ηθελα να ρωτησω για το γυμνασιο αν υπαρχουν καποια συγκεκριμενα μετρα που θα πρεπει να ειναι η κατασκευή;; 2ο θα ηθελα να ρωτησω τι μήκος εχει το σκαλι, από τι υλικο ειναι φτιαγμενο και το χρωμα του. Τελος θα ηθελα να μαθω αν υπαρχουν πουθενα καμια οδηγια για το πως να φτιαξεις το ρομποτ stair climber ;;

Με Εκτίμηση
Fanis

Απάντηση σε συζήτηση

RSS

© 2024   Created by Κορρές Γιώργος.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης